ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

Για την διευκόλυνσή σας, παρακάτω σας απαντάμε σε βασικά ερωτήματα για το νοσοκομείο Χαλκίδας:

Πώς κλείνουμε ραντεβού στα Εξωτερικά Ιατρεία;

1ος τρόπος: τηλεφωνικά στο 14970 (Δευτέρα – Παρασκευή, χρέωση 0,62 λεπτά/κλήση από σταθερό, 0,62 λεπτά/κλήση από κινητό τηλέφωνο), λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου όλο το 24ωρο.

2ος τρόπος: στην ηλεκτρονική διεύθυνση: iatreiagnx@chalkida-hosp.gr

Πώς μπορώ να έρθω στο Νοσοκομείο για εξετάσεις;

Κατόπιν ραντεβού και μόνο με ηλεκτρονικό παραπεμπτικό.

Πρέπει να επιβεβαιώσω το αυριανό ραντεβού μου, που έκλεισα πριν αρκετούς μήνες;

Όχι, τα ραντεβού επιβεβαιώνονται από την τηλεφωνική εταιρεία, με την οποία συνεργάζεται το Νοσοκομείο μας, δηλ. το 14970.

Πόση ώρα πριν το ραντεβού μου πρέπει να προσέλθω στο Νοσοκομείο;

Μπορείτε να προσέλθετε περίπου 10 λεπτά πριν το ραντεβού σας.  Επισημαίνουμε ότι το νωρίτερο που μπορεί να εκδοθεί ένα παραπεμπτικό είναι μία (1) ώρα πριν το ραντεβού.

Υπάρχει ελεγκτής ΕΟΠΥΥ στο νοσοκομείο;

Υπάρχει στο τακτικό παθολογικό από τις 9.00πμ -13.00μμ καθημερινές  ώστε να εξυπηρετεί  μονο τις ανάγκες ασθενών.

Τι δικαιολογητικά - έγγραφα πρέπει να φέρω κατά την εισαγωγή μου στο Νοσοκομείο;

Ασφαλισμένοι ασθενείς

Ο ασθενής θα πρέπει να φέρει μαζί του την αστυνομική του ταυτότητα, τον ΑΜΚΑ του και το ασφαλιστικό του βιβλιάριο. Στην περίπτωση αυτή η νοσηλεία καλύπτεται πλήρως από το ασφαλιστικό του ταμείο.

Οι πολίτες της Ε.Ε., εφόσον αναζητούν προγραμματισμένη θεραπεία η οποία συνήθως δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα τους, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσουν με την τοπική κοινωνική ασφάλισή τους στο κράτος μέλος από όπου προέρχονται για να υποβάλουν αίτηση για έντυπο E112 / S2. Αυτή η φόρμα θα τους επιτρέψει να έχουν δωρεάν πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας του Νοσοκομείου μας για την προγραμματισμένη πορεία της θεραπείας τους.

Ανασφάλιστοι ασθενείς

Σε περίπτωση που πρόκειται για ασθενή που δεν είναι ασφαλισμένος σε κανένα δημόσιο ή ιδιωτικό ασφαλιστικό ταμείο για να τύχουν εφαρμογής οι διατάξεις περί ανασφαλίστων (Ν. 4368/2016) για τη δωρεάν πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας του Νοσοκομείου μας γίνεται ο κατωτέρω διαχωρισμός ως εξής :

Α. Εφόσον πρόκειται για Έλληνα πολίτη, θα πρέπει να προσκομίσει μαζί με την ιατρική γνωμάτευση του παραπέμποντος ιατρού την αστυνομική του ταυτότητα και τον ΑΜΚΑ του.

Β. Εφόσον πρόκειται για πολίτη τρίτης χώρας, εκτός Ε.Ε., και διαμένει νόμιμα και μόνιμα στην Ελλάδα, θα πρέπει να προσκομίσει μαζί με την ιατρική γνωμάτευση του παραπέμποντος ιατρού  το διαβατήριό του και την σε ισχύ άδεια παραμονής του.

Γ. Εφόσον πρόκειται για πολίτη της Ε.Ε., και διαμένει μόνιμα στην Ελλάδα θα πρέπει εκτός από την ιατρική γνωμάτευση του παραπέμποντος ιατρού να προσκομίσει το διαβατήριό του, τον ΑΜΚΑ και να αποδείξει την μόνιμη κατοικία του στην Ελλάδα.

Δ. Εφόσον πρόκειται για πρόσφυγα, θα πρέπει να προσκομίσει το τρίπτυχο Δελτίο Αιτήσαντος Ασύλου, διαβατήριο (εφόσον υπάρχει) και τον ΑΜΚΑ (εφόσον υπάρχει).

Μπορώ να έχω αντίγραφο της ακτινογραφίας μου σε film;

Οι ακτινογραφίες, όπως και οι αξονικές και μαγνητικές τομογραφίες, μπορούν να δοθούν σε film:

α) Με αίτηση στο πρωτόκολλο του νοσοκομείου (επίπεδο 0), για όσους είναι ασθενείς ημέρας,

β) Με αίτηση στο πρωτόκολλου του Νοσοκομείου (επίπεδο 0),  για όσους είναι ασθενείς της βραχείας ή έχουν νοσηλευτεί στο Νοσοκομείο.

Πού μπορώ να θεωρήσω το γνήσιο της υπογραφής του γιατρού μου;

Στο πρωτόκολλο του νοσοκομείου (επίπεδο 0).

Πώς μπορώ να πάρω αντίγραφο του ιατρικού μου φακέλου;

Με αίτηση στο πρωτόκολλο του νοσοκομείου (επίπεδο 0).

Πώς μπορώ να πάρω βεβαίωση εξέτασης στο ΤΕΠ;

Με αίτηση  στο  πρωτόκολλο του νοσοκομείου (επίπεδο 0), ώστε να γίνει η ανάκτηση του φακέλου επειγόντων.

Η έκδοση της βεβαίωσης γίνεται σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες. Επίσης, μπορείτε να ζητήσετε την αίτησή σας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση …

Πώς μπορώ να πάρω βεβαίωση νοσηλείας;

Με αίτηση  στο  πρωτόκολλο του νοσοκομείου (επίπεδο 0), ώστε να γίνει η ανάκτηση του φακέλου νοσηλείας.

Επίσης, μπορείτε να ζητήσετε την αίτησή σας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση…

Μπορώ να έχω αποκλειστική νοσοκόμα κατά τη νοσηλεία μου;

Θα το ζητήσετε από την προϊσταμένη της κλινικής σας.

Νοσηλεύεται το παιδί μου, μπορείτε να μου δώσετε άδεια παραμονής συνοδού;

Στις παιδιατρικές κλινικές, επιτρέπεται ο συνοδός, κατόπιν έγκρισης  του θεράποντος  ιατρού και της προϊσταμένης του Τμήματος.

Τι υπηρεσίες προσφέρει το Πρωτόκολλο του νοσοκομείου;

  • Πρωτοκόλληση ιατρικών Γνωματεύσεων και θεώρηση γνησίου υπογραφής
  • Παραλαβή και διεκπεραίωση αιτήσεων για:
  • Εισηγητικό φάκελο ΚΕΠΑ
  • Ιατρική Γνωμάτευση
  • Πιστοποιητικό Επειγόντων
  • Βεβαίωσεις Νοσηλείας

Πώς μπορώ να πάρω τα αποτελέσματα εργαστηριακών εξετάσεων που έκανα στo ΤΕΠ;

  • Κατά την αποχώρηση σας ως ασθενής ζητάτε να παραλάβετε τις εργαστηριακές σας εξετάσεις από τον ιατρό.
  • Με αίτηση  στο  πρωτόκολλο του νοσοκομείου (επίπεδο 0), Η παραλαβή των αποτελεσμάτων των εξετάσεων γίνεται από το Γραφείο Γραμματειας Εξωτερικών Ιατρείων από τον ίδιο τον ασθενή ή από εξουσιοδοτημένο άτομο.

Εξετάστηκα στα ΤΕΠ και ο γιατρός μου έδωσε αναρρωτική άδεια. Τι πρέπει να κάνω;

Αν ο γιατρός σας συνέστησε αναρρωτική άδεια κατά την επίσκεψή σας στο ΤΕΠ, θα σας δώσει το έντυπο  «Σύσταση Αναρρωτικής Άδειας», στο οποίο θα αναγράφονται οι ημέρες αδείας. Με το έντυπο αυτό θα απευθυνθείτε στον ασφαλιστικό σας φορέα.

Μόλις γεννήθηκε το μωρό μας στο Νοσοκομείο σας. Τι έγγραφα πρέπει να έχω για να το δηλώσω;

Θα πρέπει να έχετε μαζί σας:

  • Ταυτότητες ή διαβατήρια των γονέων
  • Ληξιαρχική πράξη γάμου (εφόσον είστε έγγαμοι) ή σύμφωνο συμβίωσης
  • Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης και των δύο γονέων (εφόσον είστε δηλωμένοι σε διαφορετικούς δήμους)
  • Πράξη προσδιορισμού επωνύμου τέκνου (εφόσον είναι το πρώτο σας τέκνο)
  • ΑΦΜ και των δύο γονέων
  • ΑΜΚΑ και των δύο γονέων

Πού πρέπει να απευθυνθώ για παράπονα;

  1. Στο Γραφείο Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας στο τηλ. 2221355842
  2. Στο ειδικό έντυπο της ιστοσελίδας το οποίο προωθείτε με e-mail στο politisgnx@chalkida-hosp.gr

Πώς μπορώ να βεβαιώσω το γνήσιο της υπογραφής του πατέρα μου, που νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο σας, προκειμένου να με εξουσιοδοτήσει για να διεκπεραιώσω δικές του εργασίες εκτός του Νοσοκομείου;

Απευθυνθείτε στην Προϊσταμένη της Κλινικής και στη συνέχεια στη πρωτόκολλο.

Ποιες ώρες έχει επισκεπτήριο το Νοσοκομείο σας; Άλλες ώρες μπορώ να έρθω;

Απαγορεύεται αυστηρά η επίσκεψη σε ώρες πέραν του επισκεπτηρίου.

ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ: 12.00πμ – 14.00μμ και 17.00μμ – 19.00μμ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ: 12.00πμ – 14.00μμ και 18.00μμ – 20.00μμ

  • Κατά την είσοδο σας είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας προσώπου.
  • Να έχετε πάντα μαζί σας την κάρτα συνόδου, χωρίς αυτή δεν θα σας επιτρέπεται η είσοδος στο νοσοκομείο.

Υπάρχει FREE Wi-Fi στο Νοσοκομείο σας;

Ναι, στο δίκτυο GNXGuests

Το φαρμακείο του Νοσοκομείου σας πουλάει φάρμακα;

Όχι, εκτελεί μόνο συνταγές ανασφάλιστων ή νοσοκομειακών φαρμάκων, συνταγογραφημένες από ιατρούς του Νοσοκομείου μας.

Με ποια λεωφορεία μπορώ να φτάσω στο Νοσοκομείο σας;

Με το ΚΤΕΛ και Υπεραστικό, με τη Γραμμή (Αρτάκη Φανερωμένη-Νοσοκομείο) κάθε (1) μια ώρα.

Υπάρχει τρόπος να μεταφέρω τον ασθενή από το Νοσοκομείο στο σπίτι; Ο ασθενής δεν είναι σε θέση να περπατήσει και να χρησιμοποιήσει ταξί διότι χρειάζεται φορείο.

Μέσω ΕΚΑΒ (κατόπιν συνεννόησης).

Πού μπορώ να βρω καροτσάκι, κατά την άφιξή μου στο Νοσοκομείο;

Απευθυνθείτε στις προϊσταμένες Νοσηλευτικης.

Πού μπορώ να παρκάρω;

Το Νοσοκομείο διαθέτει πολλές  θέσεις parking, οι οποίες διατίθενται δωρεάν στους ασθενείς και συνοδούς.

Πού μπορώ να βρω ταξί;

Υπάρχει χώρος στάθμευσης ΤΑΞΙ εντός του Νοσοκομείου.

Η γνώμη σας μετράει!

Τα σχόλιά σας μας βοηθούν να βελτιωθούμε. Παρακαλούμε αφιερώστε λίγα λεπτά για να ενημερώσετε τους άλλους για την εμπειρία σας με τις υπηρεσίες μας.

Μας βοηθάτε να γινόμαστε καλύτεροι!