Η θετική εμπειρία του ασθενούς από τη νοσηλεία του οδηγεί τις περισσότερες φορές σε καλύτερη έκβαση της θεραπείας του.
Για το λόγο αυτό, το τμήμα Ποιότητας παρακολουθεί την ικανοποίηση των ασθενών μέσω ερωτηματολογίων που απευθύνονται σε εσωτερικούς και εξωτερικούς ασθενείς. Μέσω των ερωτηματολογίων οι ασθενείς βαθμολογούν ειδικές παραμέτρους των ιατρικών, νοσηλευτικών και διοικητικών υπηρεσιών καθώς και τις εγκαταστάσεις του Γ. Ν. Χαλκίδας. Η επεξεργασία των ερωτηματολογίων μας βοηθάει να κατανοήσουμε τις προσδοκίες των ασθενών μας και τον βαθμό ανταπόκρισής μας σε αυτές. Η άποψη των ασθενών αποτελεί για εμάς το έναυσμα για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας.